TT Inter Cup: Zgłoś swoją drużynę!
Do 31. sierpnia trwają zapisy do 31. edycji europejskich rozgrywek TT Inter Cup w tenisie stołowym. Poniżej prezentujemy regulamin tych zmagań.
- Organizator:
Verein Tischtennis-Inter-Cup | Martin Simecek | Austria | 3400 Klosterneuburg | Hillebrandgasse 19 / Top 8 | telefon: +43 69917383683 | e-mail: office@ttic.eu | www.ttic.eu - Promotor
Komitet Organizacyjny TT-Inter Cup - Uczestnicy 2020/2021 (tylko drużyny mężczyzn lub mieszane)
- W zawodach mogą wziąć udział drużyny klubowe z następujących Związków: Andora (AND), Austria (AUT), Belgia (BEL), Bośnia i Hercegowina (BIH), Czechy (CZE), Chorwacja (CRO), Dania (DEN), Anglia (ENG), Wyspy Owcze (FAR), Francja (FRA), Niemcy (GER), Gibraltar (GIB), Guernsey (GGY), Węgry (HUN), Irlandia (IRL), Wyspa Man (IMN), Włochy (ITA), Jersey (JEY), Liechtenstein (LIE), Luksemburg (LUX), Malta (MLT), Monako (MON), Holandia (NED), Polska (POL), San Marino (SMR), Szkocja (SCO), Słowacja (SVK), Słowenia (SLO), Hiszpania (SPA), Szwecja (SWE), Szwajcaria (SUI), Słowacja (SVK) i Słowenia (SLO) i Walia (WAL).
- Kluby muszą być członkami federacji narodowej zrzeszonej w ETTU
- Dopuszcza się start drużyn utworzonych na potrzeby TT-Inter Cup (drużyny regionalne itp.)
- Rejestracja:
Zgłoszenia należy przesyłać do Komitetu Organizacyjnego na adres e-mail: registration@ttic.eu. Termin zgłoszeń upływa 31. sierpnia 2020 roku. - Opłata startowa
- Opłata startowa wynosi 150 euro i należy ją wnieść najpóźniej do 31. sierpnia 2020 roku.
- Opłatę startową należy przekazań na konto: UniCredit IBAN AT261200000609512009, BIC BKAUATWW bez opłat bankowych (przelewem UE). Wpisowe nie podlega zwrotowi.
- Terminy spotkań
- Mecze danej rundy muszą zostać rozegrane do daty ustalonej przez Komitet Organizacyjny. Jeśli kluby nie mogą uzgodnić terminu, to wówczas spotkanie zostanie rozegrane w dniu ustalonym wcześniej przez Komitet Organizacyjny.
- Mecze nie mogą być rozgrywane po dacie ustalonej przez Komitet Organizacyjny.
- System gry
- Drużyny złożone z trzech zawodników (3) (A, B, C i X, Y, Z) grają maksymalnie sześć (6) gier pojedynczych i jedeną (1) grę podwójną: A-Y, B-X, C-Z, gra podwójna, A-X, C-Y, B-Z.
- Wszystkie drużyny uprawnione do gry zostaną podzielone na grupy po maksymalnie osiem (8) drużyn każda. Grupy będą grać w systemie “do dwóch porażek”.
- System do dwóch porażek
- Kluby muszą przedstawić listę nazwisk zawodników, z datą urodzenia, narodowością i rankingiem według siły. Maksymalnie piętnastu (15) graczy może
być wymienionych i tylko ci gracze mogą grać. Po pierwszym meczu rundy wstępnej żadne zmiany nie są możliwe. - Wszyscy uprawnieni do gry gracze mogą być umieszczeni na dowolnej pozycji, niezależnie od ich siły. W grze podwójnej mogą wziąć udział gracze, którzy nie grali w grze pojedynczy.
- Mecze mogą być rozgrywane na więcej niż jednym stole na raz, jeśli obie drużyny się na to zgodzą.
- Obsługa
- W ciągu ośmiu (8) dni po opublikowaniu losowania gospodarze muszą przesłać zaproszenie z datą, miejscem, salą, hotelem, miejscem spotkania itp. do drużyny przyjezdnej
- Gospodarze muszą przesłać wyniki do Komitetu Organizacyjnego niezwłocznie po zakończeniu meczu drogą elektroniczną. Raport meczowy należy przesłać na adres
Komitetu Organizacyjnego w ciągu dwóch (2) dni od daty meczu, wysyłając e-mail na adres results@ttic.eu lub wpisując na XTTV. W przeciwnym razie gra zostanie zweryfikowana dla drużyny gości.
- Losowanie
- Losowanie zostanie przeprowadzone przez Komitet Organizacyjny i można je przeglądać i pobierać ze strony głównej ttic.eu.
- Sprawy zagraniczne
- Każda drużyna może wybrać tylko jednego (1) zawodnika, który jest uprawniony do gry w federacji narodowej, który nie jest członkiem ETTU.
- Koszty
- Gospodarz meczu zapewni nocleg i śniadanie dla 4 osób drużyny gości w hotelu o dobrym standardzie lub równoważnym (pokoje wyposażone w łazienkę i toaletę). Goście pokrywają koszty podróży oraz koszty wyżywienia. Oczekuje się jednak, że gospodarz pokryje koszty wspólnego obiadu po meczu.
- Pole gry
- Pole gry musi mieć rozmiar co najmniej 14×7 m. Natężenie oświetlenia musi wynosić co najmniej 600 luksów.
- Sprzęt
- Kluby muszą mieć stroje sportowe w różnych kolorach.
- Dozwolone są wszystkie stoły, siatki i piłki zatwierdzone przez ITTF. Marki i rodzaj należy wymienić w formularzu rejestracyjnym.
- Sędzia
- Sędziego zabezpiecza gospodarz spotkania na własny koszt
- Protesty
- Protesty muszą być odnotowane, wyjaśnione i uzasadnione na końcu meczu w protokole meczu.
- Protest musi zostać przesłany do Komitetu Organizacyjnego na adres protests@ttic.eu w ciągu ośmiu (8) dni od dnia meczu. Nie można rozpatrywać kolejnych protestów.
- Opłata za protest wynosi 150,00 € i należy ją przelać na konto TT-InterCup w ciągu ośmiu (8) dni od odwołania protestu.
- Ostatecznie o wszystkich protestach decyduje Komitet Organizacyjny.
- Kary
- Klub, który nie startuje w zawodach, nie przestrzega regulaminu lub w inny sposób ponosi odpowiedzialność za to, że mecz się nie odbył, może zostać ukarany grzywną i / lub wykluczony z dalszego uczestnictwa. Komitet organizacyjny może odmówić udziału w kolejnych latach.
- Nie przewidziano żadnych innych środków, takich jak zwrot kosztów.
- Nagrody
Zwycięzcy otrzymują puchary, a wszyscy gracze finalistów medale TT-InterCup
Najnowsze komentarze